Wednesday, November 14, 2007

lambat sket update minggu ni sbb mcm bz la plak xde masa...oklah cerita sket last friday jabatan aku wat jamuan raya..kira dah penghujung syawal dah la..klu kata jamuan raya tu pepaham je lah kan juadah tu mesti la byk..sampai xterlarat mkn...neway majlis tu bg peluang kat aku nk bermaaf-maafan sbb masa nk sambut raya ari tu aku dlm pantang..oklah letak gambaq sket..



aku ngan ina..masa ni br sdh balun sate

baik punya dok suap

citer pasai afiq plak...ari ahad lps aku bw dia gi cucuk 2 bln..sian dia demam sehari semalam..masa kena cucuk tu aku risau gak dia nangih alih2 dia wat rilek je..hehehe afiq siap leh lena lagi..yelah masa gi klinik tu time dia tido..lps je pi cucuk mcm biasala klu pi ngan tok n tokwan mesti singgah kedai lu breakfast..siap pi mkn gulai panas lagi pada sapa2 yg suka gulai ikan aku rekomen pi kedai ni kat machang bubok, gulai dia mmg power suma jenis ikan ada..yang si afiq xbgn2 dah sampai umah br dia jaga..aku bg ubat demam tu terlena sampai ptg dah bgn tu br badan dia panas..

juadah breakfast kat gulai panas..

muka anak mama br lps kena cucuk..sian dia

No comments: