Tuesday, September 29, 2009

citer raya sekali harung la ni...

okeh..raya thn ni
pagi raya aku kat umah mentua...
sebabnya adik-badik lain pon
suma blk raya kedua ketiga..
tp aku yg dekat ni...
pagi umah mentua..
 












tgh ari dah ada umah mak aku dah..
xde hal..tu yg untung dok dekat ngan mak tuh
sempat gak aku menyinggah umah pengasuh afiq
Mak Na ngan Abah halim dia...














ni pic big family depa..sebahagian ja ni pon..
tu pon sanggup bela anak yg hebat aku lg...

utk raya pertama..lps zohor in law
ajak gi beraya ke aloq staq...
aku ok sajork time2 ni la nk berjumpa
adik beradik kan..so sehari suntuk
aku, pak syed n my hero
dgn in law2 yg lain beraya dia aloq staq.















sakan gak beraya thn ni..
letih..tp best..ari kedua plak..
sambung lg jenjalan beraya
sementara nk tggu adik badik yg len sampai


















pandai sgt mkn lemang klu pi beraya umah org
abih dah kot citer raya
hari ketiga raya keempat dan seterusnya..
maleh plak rasa nk citer..
sbb xde pic..lupa langsung nk amik gambo
sebab suka sgt dpt berkumpol...
ok tata....

last letak gamba afiq ngan tokwan




No comments: