Wednesday, January 03, 2007

setelah lama merehatkan diri..

skrg ni nampaknyer susah la aku nak update selalu blog nih...sbb sem dah start so aku pon akan bz sebz bznyer..huh..penat..sbb rasanyer student bertambah sem ni..lagi byk la lab yg aku kena handle..tp xpe demi anak bagsa sendiri ceewahhh...semangat tu yg penting yer dak..
ok nak citer masa raya ari tuh..rasanyer sama jer mcm korang2 sumer mesti sambut ala kadar jer kan..yelah raya haji ni selalunyer biasa jer yg meriah nyer pon sbb ade korban pastuh wat kendurik..kan..betui dak? aku plak hari raya pertama aku beraya kat umah mentua second day plak pegi kenduri umah pak njang adik abah aku kat taiping, pastuh berhari raya kat umah sanak sedara..belah abah aku plak..memandangkan aku ni br kawin so time2 ni lah aku nak perkenal laki aku kat adik beradik belah abah aku sbb kami xberapa rapat ngan adik beradik belah abah aku ni..sehari suntuk beraya kat taiping..mlm br blk..letih xtau nak habaq..

No comments: