Tuesday, February 13, 2007

megi punya pasai..

pagi ni cam biasa la bgn lps mandi aku akan wat bekpes 4 my hubby..sblm kami kluaq pi reja..nak jadi crita..aku buat megi je pagi ni...lps dah siap buat apa yg wajib..aku suh la my hubby pegi mkn..n aku plak bersiap la sbb biasalah kita kan pompuan..nak pakai tudung lagi...elok aku dah siap bersiap ni nak pi la tumpang sket megi yg aku wat td..tgk2 dah abih..hu hu hu sedihnyer..xtau nak ckp la...pastu aku tanya knape b x tinggal kat ayg pon pastuh selamba je jwb ingatkan ayg xmau..terus aku nangih..dasat ooo nangis dr kulim sampai uitm..hehehe sian kat my hubby sampai tensen ngan pangai aku nih..sebelum ni xpe pon klu x tinggai kat aku klu dia mkn pastuh elok dah sampai uitm ni..bila pk2 blk cam ntah hapa-hapa jer..sorry yer sayang..sian kat b..nak kena layan ayang..
pastu td aku ym la akak aku yg kat shah alam..dia kata biasalah tgh ngandung ni mmg cepat jauh hati..ye ke?ermm pikir2 blk mmg pon..asyik nak terasa jer apa yg org wat kat kita...
p/s klu ikut kalendar ari ni dah 3 bln..
lagi 6 bln nak kena tggu ni..insyaallah...

No comments: