Thursday, February 28, 2008

gaya dunhill mak ngan abah dolu2


gambo ni terkoyak sket x taw la sape punye keje
saja aku nk post pasai gambo "gaya dunhill" mak ngan abah aku...hehehe br ni blk umah mak sembang2 ngan mak skali ternampak gambo ni..aku tangkap le ngan digi cam aku..ingat nk scan tp xde masa..gambo ni mak aku kata masa depa dua br 15 hari kawin..pi kedai gambaq tu..amik gambaq..tp yg pasti dolu2 klu amik gambaq mesti xtgk kamera..knape la agaknye ye..sbb tu aku panggil gaya dunhill mcm iklan dunhill dulu2 kan mana tgk kamera pon..tgk la abah ku itu..*berseluar yenki jambul didepan* heheheh mak plak letak rambut kat depan mcm gadis ayu kan..mak ngan abah kurus je dulu..mak kata dia menten kurus cen2 sampai anak 5..thats mean sampai aku la..aku anak nomot 5..pastu start kembang dah..aku ni br anak satu dah kembang ni camno..?xpe2 skrg ni tgh gigih nk kuruskan bdn kahkahkah..insyaallah...*tingat kat akak..cemana program diet? menjadi kew..*

No comments: