Tuesday, December 23, 2008

peberet pose



sah2 ni mmg peberet pose dia masa lena..
skali lg aku try nk betulkan bg lena leklok..
dia xmau..nk gak tidoq camni..
xpelah afiq yer...
asal lena sudah...
tidoq buas ni bdk ni..
hik hik hik
klu satu katil tu utk dia sorang ja..

5 comments:

MAMA ESHAELYN said...

hehehehe ganazz ok aksi tdoq tu...tp ada gak org tua2 kata kalau tdoq tonggeng centu cacing. tak taulah betui ka dak....

sweetheart said...

hik hik hik
ooo ye ke..
tq tq..
tp doktor xbg lag mkn ubat tu..
doktor kat tggu 2 thn

green apple said...

cacing kahhh???

ras-adieza said...

tikah...setau akak kalau budak2 suka tido camtu...memang masalah cacing.

lily lotus said...

masalah cacing pun mungkin gak..tp selera makan dia ok kann?? selalu budak klau ada problem cacing ni badan dia kurus tp perut muncit..hehe..maybe habit dia jer kot suka pose camtu..masa pregnantkan dia suka tido pose camtu ke..kehkeh..jap nak bayang :P