Friday, April 03, 2009

lolipop dan spital..

cam biasa klu mlm jumaat aku nanti blk umah
mak aku sebab pak syed nk main badminton
xberani nk dok umah ngan afiq jer
sbb taman yg aku dok mcm2 benda jadi..
seriau ooo so klu mlm jumaat ja dok
umah mak le..seminggu skali mmg blk sana la..
bg mak ngan abah aku lps rindu kat afiq sama
mlm td mak aku dok melayan afiq mkn lolipop
skali skala je mkn xpe kot kan..
bukan selalu...

sesambil dok sembang2 ngan mak dpt kol
dr dikyang..dh turun tanda katanya
mak aku suh pi spital terus
dia dah sakit2 dia kata
tggu abah blk masjid kami pon mneyusul la
ke spital ngan afiq skali aku angkut..
hahahaha dok ngacau tokwan tgh drive
pg ni dikyang dah msk labour room
ketuban dah pecah..
japg ada la kot gudnews..
mudah-mudahan selamat sumanya..
amin....

No comments: