Monday, August 10, 2009

monday blues..

mandom ja ari ni aku..
nk wat keje pon slow2 mcm sipot
mood xmari la wei

lastweek ada can pi tgk SETEM
best...mmg layan aku suka cite dia..
klu suh review sorry la xpandai..
pak syed dok kalut nk tgk G I Joe plak
tgk la ujung minggu ni plak

kakak aku dr KL ada blk
so byk le agenda aku ujung2 minggu ni
mcm2 nk buat ngan dia..tp
as usual xdan..blk sat je jadila..
beramas mesra ujung minggu

smlm ada brg nk cr..
so apa lagi..kulim kan skrg dah hebat
hahaha dah ada shopping kompleks
sekali tgh pilih2 brg blackout la pulak
seb baik sekejap je..
aku nk cr hadiah untuk kwn aku yg br bersalin
so dh dpt apa yg cr..
gi try kat fudkot plak
melayan afiq yg hepi giler klu letak air
tiga2 depan muka dia..
hahaha

skrg ni klu mkn kena order gak oh air
utk dia..selalu boleh je kongsi ngan mama
tp skrg no more ok..
no share2 dia klu share karang xsukup ok

hepi dak muka dia..heheheh

2 comments:

Elyn said...

besh ke cite setem?? ramai org tgk cite tu ek!!

sweetheart said...

besh ok..suka sgt
kita mmg paminat afdlin
pilem2 dia suma kita suka
xsaba nk tggu pappadom