Thursday, June 03, 2010

pewani png ke perlis...

ari selasa aku ada join lawatan utk ilangkan stress
ehehehe boleh letak nama cen2..
anjuran pewani penang..
kira boleh la ekk
destinasi kami ke perlis sana
gerak dr uitm penang lam 8.30 cen2
bas adalah memecut xhengat seda2 sampai perlis kul 10
oklah kan...selepas beramas mesra ngan geng2 pewani perlis
kami gerak ke galeri diraja perlis...bestnya..
okeh kasik letak sket pic2 yg sempat di snap..
















berposing ngan kak sal






















dengan moto lama yg plet number
best giler...

















bergamba kenangan ngan pokok emas...
pokok ni hadiah dr rakyat utk sultan perlis..
byk det rakyat perlis no...emas tulen yer..


















okeh bergamba ngan tombak plak
ko ada...?xde kan...eh apa kes..

































ic sultan perlis ngan isteri dia..hehehehehe

lps galeri diraja weols gerak ke ladang anggur..
ingatkan sampai ladang nanti ada la org nk hidang kan jus anggur ke
mkn roti sama jem anggur ke...hehehehehehe
berangan lebih...anggur adalah kecit2 cinonet sajork..
boleh tgk2 dan pegang2 je xde maknanya nk merasa ke hapa
ehehehehehe so berposing je la yer....







 ni plak jgn tertipu yer...bkn anggo merah ke itam ke..
ni anggo yg dah buruks...kiranya xmenjadi la...sedih....

















aktiviti lps ladang anggur ada lah ke pdg besaq..
pic mmg xdak kat sana sbb kalut2 shopping sbb nk sampai png
sebelom mlm xde shopping pon jln2 tgk brg jer..

5 comments:

baby berry said...

masa gi perlis tu panas tak?? last wik g, mak aihh panes tak hengat2. huhu

sweetheart said...

baby
huhu pns gilak..

lynn_82 said...

huhu..aku ingat yang last tu gambaq anggur masak..
kempunan nak petik2 anggur...
makan jus anggur..hahaha

deqja said...

wei mai perlis xhabaq nooo...

sweetheart said...

lynn
ha tau xpa..

ija..
pi sat ja pon...
bkn dan nk jumpa..