Thursday, July 22, 2010

jgn mare...nanti kena jual..

lps bc post viruspadu aku cam terpikir...
mmg betul pon kan...
klu tgh mrh jgn tulis dlm blog..
jgn oke...sbb kita xtau sapa sebenarnya
reader kita..ececece reader tuh...

mmg la blog kita suka hati kita nk
tulis apa..mmg betul sgt la kan..
tp bila fikir dlm2 sket..
apa sebenarnya tujuan kita
nk tulih mrh2 lam blog..tambah2 klu kita
mrhkan seseorang..
xkiralah mrh suami/isteri/kwn2/adik beradik
tp xpyh kot luah lam blog..
luah kat org sekeliling lg best kot kan..

so klu mrh jgn tulis lam blog ye
klu emo xpe..ekekekeke 
ingat tu ..kita xtau sapa sebenarnya reader kita..
fuh..reader tu...

jgn mare...nanti kena jual.....

5 comments:

"myheart"-abieyazaly- said...

betol..betol..betol...sngt setuju...

asnah58 said...

betul i support u

ArELeEz said...

mmg betul! tp, kdg2 bile rase marah tu xt'luah, tu yg terus jer nak menulis kat blog tuh! konon2 nak luahkan perasaan la.. hu3..

sI tEDI said...

bagi aku,
nak tulis yg marah2 tak salah. tapi tgk topik. kalau marah2 gaduh2 dgn suami/isteri atau keluarga terdekat nak kompang satu dunia baca. itu tak eloklah. mengaibkan diri sendiri.

tapi kalau nak marah pasal isu2 sensitif kes dera budak, buang bayi dan seangkatan dgnnya, x salah pun!

viruspadu said...

jual kang.

cecece