Monday, April 11, 2011

melayan si afiq

















nak beli xmampu kan..kasik merasa naik kat tesco dah la
enjoy sungguh dia dpt naik moto bateri ni
hehehe siap nak up up mcm willy tu
rempit katanya..hasihhh br besaq ni dah tau rempit2
xtau la besaq esok..nauzubillah la...

kdg2 terfikir seram jugak nk besarkan anak
zaman skrg ni..
mcm2 dok dengaq,mcm2 dok nampak
mampu ke nak didik anak sebaik mungkin..
mudah-mudahan semuanya baik2 belaka

lps layan naik moto ni dah nk mokrib..
bg dia main kat playland ni plak..
kasi ralit boleh mama abah berganti nk ke surau




2 comments:

lily lotus said...

kalau mampu leh beli motor tu kan. anak2 ly pun menggila kalau nampak keta motor camtu. ishk2

ArELeEz said...

klu didikannye betul, insyaallah.. afiq akan jadik anak yg b'guna. amin.. ;)