Monday, November 13, 2006

entri yg paling besh...(12/11/2006)

Alhamdulillah...
semalam 12/11/2006 tepat kul 2.15 ptg aku dah konpem jadi bini syed khairul azwar..tp..dengan 4 kali lafaz..hik hik hik..gabra ke b..
oklah citer sket ape jadi ari tuh..
dlm kul 11.30 dikyang bawak aku gi mekap kat paras idaman thanks kak su..sbb mekap n thanks sis susah payah carik org bw aku gi mekap maklum ler akak x balik..dlm kul 12 lebih-lebih aku balik..from that time aku dah rasa berdebar sgt x berapa jam lagi aku nak jadik bini org dah..
ok kul 2 gi masjid plak..dan berlangsung la acara yg paling bermakna sgt dlm hidup aku sbb abah yang nikahkan aku smlm thanks abah..thank u very much..
thanks mak..sebab wat kenduri yg best sgt smlm kenkawan mak kat taman yg byk mambantu tima kasih byk2
thanks alot 2 my freinds bakhyah,su,ina,maz,linda yg sudi datang memeriahkan majlis nikah aku muahhh sayang korang semua..really apprecite it..pada weida plak xpelah xleh datang demi tugas utk anak2 bangsa kui kui kui
luper nak cerita menu ari tu..bihun goreng..pulut kuning ngan kari ayam..pencoci molot yg byk skali...
x luper gak thanks to pn maryam family yg sudi gak datang walaupon mai lambat...
oklah letak sket gambar2 nikah..





No comments: