Tuesday, November 14, 2006

ulaq..ulaq..ulaq..

hehehehe lawak tul...bila teringat masa lunch smlm...dlm kul 12 aku ngan kenkawan beramai2 ke bumbung kuning nak gi lunch la..sbb dah boring sgt ngan lauk pauk kat cafe..(uwekss) we go by menapaks jer...oklah tu bkn jauh sgt pon..ondaway blk tu punya rancak nya menyembang..sampaikan ulaq melintas pon x sedar..ular tedung plak tu.nasib baik x panggung kepala tu..dlm keadaan yg panik wieda jerit ulaq..ulaq..k.sal pon menjerit..aku ingat kan kat kaki dia rupanya melintas depan aku..kami terkejut kat ulaq, ulaq pon terkejut kat kami..sib baik xjd pape..lps pada tu aku,ina,wieda dah xleh nak jln dah rasa lemah sgt lutut ni..takut pon takut nak gelak pon nak gelak...pastu ondaway blk tu xde cerita lain la asik2 pasai ulaq tu la...xpasai2 jer dah glemer en.ulaq tu..kui kui kui..sampai aku pon mengabdikan criter ulaq tu dlm blog ni..

No comments: