Thursday, December 28, 2006

alhamdulillah....

fuhhh lega rasanyer selesai satu beban..syukur family day ari tuh berjalan lancar..walaupon masih ada jugak la komplen2 dr molot2 yg pandai cakap jek buat xreti still ade kekurangan here n there but over all ok kot sbb bos pon pueh hati tq bos..cerita pasai ari tuh..memandangkan aku terpasa ambik alih tugas ajk games makanya sehari suntuk aku dok tengah panas utk telematch..tp apapon aku enjoy wat keje tuh..janji org lain sonok..berkat kesabaran aku utk lucky draw aku dapat voucher kelab cinta sayang tuh ngan iron untuk acara tukar2 hadiah..best gak alhamdulillah..cuma aku rasa food kat c2 cam xbest jek ari tuh..mungkin sbb budget ciput kot..lupa plak nak gtau yg family day JSG ni kitorang wat kat kelab cinta sayang golf n country club, sungai petani, oklah..ade pakej untuk telemacth skalik..dorang kasik fasilitator dorang..kiter cume perlu siapkan group yg nak main jek...tujuan sebenarnyer nak kasik anak2 staf enjoy jek..menang kalah suma dpat hadiah..
lps zohor kitorang gerak plak ke waterpark yg baru bukak tu oklah jugak lebih kurang cam bukit merah gak..tp ade la 2 3 permainan yg bukit merah xdek..
entrance suma sama...

No comments: