Monday, December 04, 2006

muzium padi...aloq staq

ari sabtu ari tuh pepagi lagi dah siap2 ke airport sbb nak antar kakak ipar aku blk sabah pastu kena antar tok blk aloq staq..ondaway blk tu aku ngan my hubby singgah ke muzium padi yg mana aku xpenah sedar kewujudannye..heh..dah lama dah bukak thn 2004 lagi camner la aku leh tak taw..yg menarik nyer menara muzium tuh fuh...wa ckp lu mmg santik sgt ada lukisan permandangan sawah padi yg mcm real..aku xtau nak kata camner la kan mmg real dr proses tanam padi dorang lukih sampai le ke kilang beras lukisan tu nampak idup sgt..tp yg aku frust sgt ari tu aku x bw kamera..very the...tp xpe b aku dah janji nak pegi sekali lagik..janji taw..pastu aku pon nak pomot la kat adik beradik aku nanti kiter pegi reramai best woo..pada kenkawan sumer..try la pi mesti x menyesal
p/s korang carik la dlm internet info muzium padi tu mesti ado gambarnyer skali

No comments: