Tuesday, June 12, 2007

laksa shack...

ahad lepas..hubby wak aku gi queensbay mall sebab aku ngidam nak makan laksa kat c2..
so we all pon gerak ke sana dlm kol 4 gak la..jem giler kat bridge..sampai pon dah dekat kol 530...sampai2 tu reronda jap pastuh shopping hubbynye barang t shirt la.. underwear la..beli bateri charger 4 my digi cam..then perot pon dah lapo..gi sarbat laksa..tau laksa apa yg aku ngidam..LAKSA SHACK..xpenah mkn pon seblom ni..tp dok lalu tgk mangkok hayun dia besor sgt..tu yg nak sgt rasa isi dalam nyer..
aku letak pic laksa tuh ekk..lupa nak amik pic masa aku xkacau lagi laksa lam mangkuk
tuh..dah mkn sikit dah br tingat nak amik pic..

laksa ni laksa nyonya melaka..sedap..ada udang..ayam ngan fish cake..nak mcm mee kari pon ada gak..tp guna laksa la..


inilah kedainyer..

1 comment:

reddo said...

sila ke web saya : www.redwanshamsuddin.blogspot.com