Tuesday, May 29, 2007

muzium padi..

dulu aku ada wat satu n3 citer pasai muzium padi kan..tp xde pic sbb masa aku pi tu xwak cam..tp last week aku pi lagi kali ni aku bawak cam..tujuan sebenar ke alor star tu sbb nak mkn kenduri kat umah mak sedara sebelah hubby aku..ondaway blk tu yg singgah tuh..bawak mak ngan pak mentua aku skali..org punya la ramai ari tuh..sesak sbb ada 2 bijik bas rombongan..sian kat org tua2..kena berhimpit2 kat menara tuh..tp tulah puas hati lps tgk painting kat dlm tu..mmg mengagumkan lah..oke aku letak skek gambar2 yg aku amik...

cam biasa...pose ngan hubby


cantik tak..lukisan tuh


ni lagi..real kan..


ni ada lagi..


gambar rombongan kami..


pose ngan anak2 sedara..


pose sensorang plak..


ngan hubby lagik

okeh stop cni..pada sesapa yg teringin nak pegi..elok la pegi mmg puas hati klu dpt tgk live..tiket msuk 3 hengget jer camera 2 hengget..so sempena cuti skolah ni bawak ler anak2 berjalan sama kan..gi la muzium padi..

No comments: