Monday, November 26, 2007

afiq pegi kenduri


masa br2 sampai dia ok jer..sbb dah kenyang aku br sdh bg susu je kat dia..sampai je aku pas kat mak ngah afiq then aku pi mkn..lelama dok kat c2 br la dia bunyi..xmau dok dah rimas kot org ramai sgt ari tu..mana kan umah paklong aku tu sempit nyer ish xtau lew nk ckp..tp aku tggu gak la sampai pengantin datang..elok pengantin sampai jek aku pon amik pic sekeping 2..then ca alit but...anak xmau dok dah

ketibaan pengantin di sambut...yg nampak blkg tu mak sedara aku..kat mana2 pon klu adik beradik kenduri..mesti dia yg dulu2 pi kat pengantin..mcm dah jd tugas dia plak

pengantin zaman skrg tegoq org merata dah xmalu hehehe..jln pon kemain lajunya sampai kena tegoq ngan mak2 sedara..hehehe-(yg laki tu la sepupu aku..)

yg aku geram sket ni..mak ngan abah aku...xreti dok diam..dah xlrt tu bwk2 lew berehat..ni tak sama naik depa pon wat reja ngan org muda..tp ye lah kan kenduri...

abah...letihnya muka...

mak..bz siapkan tempat mkn rombongan pengantin..klu xdak mak aku tak tau la kenduri depa ni cemana

mak sedara..kena jd tukang boh lauk hehehehe sian acik..

No comments: