Thursday, November 22, 2007

jenjalan ujung minggu

ari sabtu lps..aku gi jenjalan kat sunway carnival.Dah cuti kan..saja la bw kak ngah aku ngan boboy,aku blan ja boy kfc sbb dia kata dia tingin nk mkn meltz yang dok iklan kat tv tu..kami gerak lam kol 12 centu sampai2 gi beli stroller afiq dulu sng sket kan then trus gi mkn oder apa yg patut.

sampai je makanan tu boy trus mkn sama ngan paktehnye pun..

aku ngan kak ngah pose dulu br mkn

yang kesian nya afiq la..hehehe dia ngantuk time tu aku pujuk2 bg nenen pastu terlena dia..

yang si boboy plak lps mkn dia nampak mendalah ni plak pastu nak naik..sian plak xbagi aku gi bayar 3 hengget je pon..terlompat2 boy suka


aku amik pic ni masa tu afiq tgh ngamuk xmau stroller tu benti so laki aku tolak la..sbb sblm tu aku dah tolak hehehehe

No comments: