Thursday, January 03, 2008

beradik-beradik

masa kenduri dikyang ari tu...kiranya kami adik beradik leh berkumpul ramai2..mak ngan abah sonok sgt suma anak menantu dia blk...ditambah plak ngan cucu2 penoh umah sib baik mak aku sewa umah satu lagi utk kenduri ni..klu tak mcm sardin la...
memandangkan suma ada ari tu kami amik kesempatan mengabdikan kenangan berkumpul reramai ni lam gambar..mak aku yg beria sgt ari tu katanya nak wat frame

ni gambar kami tujuh beradik tinggai dikmat je xkawin lagi..yang lain suma dah berlaki,abg aku plak dah berbini..yang tepi sekali tu abg yus,kakngah,kak nab aka kakak ipar,kak maya,dkyang yang br tawen tu,aku,kaklong n abg long yg dok kat kosi pengantin tu my lovely parent ngan kat bwh sekali dikmat..ehh lupa plak kat laki..
barisan belakang abg aku the one n only..abg mie laki kak maya,our new family member nama syed jugak the last one laki aku pon nama syed gak...ramai org kata muka laki aku ngan laki dikyang nk sama..sbb sekulit kot..heheheh

No comments: