Wednesday, January 09, 2008

lama xcerita pasal afiq..


dah lama xbuat post pasai anak aku afiq...hari ni afiq dah 4 bln 4 hari..rasa cam br je dok lam pantang..skrg ni afiq dah leh meniarap dah n dah pandai nak mai ke depan bila org tunjuk botoi susu dia..abah aku kata anak aku ni cepat matang..hehehe ye ka ekk..since aku skrg ni dah dok umah sewa xdok dah ngan mak aku..selalu dok dengaq mak ngadu sunyi..ye la kan sblm ni kami ada, afiq pon ada..afiq plak skrg ni xleh biaq dia dok sorang mesti dok jerit2 suh teman dia kuat plak tu jerit, nak tergelak rasa bila dengaq..maybe kat umah mengasuh dia xpenah tinggai sorang blk umah mama ngan abah je..sunyi gamaknyer sian dia...
byk benda gak nk cerita ni..new year ari tu aku sambut ngan hubby dengan cara pindah umah sewa hehehe..sejak2 daj kawin ni dah maleh dah nk tgk bunga2 api bagai..lena kat umah lag i best..tp klu dolu2 masa anak dara..new year xsampai lagi ni dah tgk kalender kerja shift apa hehehe almaklumla kan dulu minah kilang..mcm2 planning nk buat tp yg utama pi tgk bunga api dulu..pi ramai2 ngan kawan2 kenangan tuh...tp skrg ni abih dah zaman tu....berbalik ke cerita umah sewa...tp nantilah aku wat entry yg len plak..citer panjang lebar pasai umah tu..

No comments: