Wednesday, September 10, 2008

ermmmmm...

susah ati sket ni..
afiq still xbapa sihat lg..
tp seb baik dah xmuntah
cuma cirit2 je lg..hope hr ni bertambah baik..
tp dlm sakit2 pon afiq tetap aktif..xdela melepek je kan..
tp cam pelik sket la..napa perut dia cam kembung semacam jer..
hr ni ingat nk bw gi spital lah..
better gi check..
ada sapa2 leh bg pendapat tak..
wat shud i do..
pegi spital terus ke..
xpon bg mkn ubat cacing..

5 comments:

aNnA_jaN said...

aleeya pun sampai ari ni still cirit g...aku ingat benda tu biasala kdg2 nk ringan badanla...kata org tua2la..tapi perut aleeya tak kembung ponla...tapi better cek kat doktotla...

ras-adieza said...

kadang2 tersilap makan, minum susu dah basi ker. boleh jadi camtu gak. Lebih elok gi klinik, sebab kia tak tahu kembung dia tu tahap mana. Boleh doktor bagi ubat angin...

sweetheart said...

anna..
thanksss

kak ras..
thanks to u too

mummysya said...

salam...

biasalh, budak2 nak membesar mmg macam2 sikit

sweetheart said...

mummysya
haah kan..
mcm2