Thursday, September 04, 2008

setiap bayi satu buku

kat tpt aku ni..
ada buat seminar
nama seminar tuh
setiap bayi satu buku (SBSB)
anjuran library penang..
aku pon join la kan..
nk gak ambik info2
leh la nanti nk ajar afiq..
menarik gak tau seminar ni...
mmg best..byk benda yg aku dpt
ari ni ada sehari lagi..
ini benda yg kami dpt..
yg kuning tu buku..diperbuat dr kain..
boleh basuh,xluntur..
pastu attractive..
kalerful gilos..
sure anak2 minat..
lg satu gambar2 lam tu suma gambar yg betul2
xde animated..sbb katanya itulah cr yg betul
nk bg anak2 kenal

2 comments:

ras-adieza said...

akak tak leh dah sebab anak akak tak bayi lagi. Bila dah beso ni, jenuh lak suh membaca buku. bagus tikah kalau amalkan masa baby lagi.

Me-Mrs-Mum said...

seLAMAT MENJALANI IBADAH PUASA...
wei,awat aku dok buka blog hg prob je....xkuar apa pun....ari ni baru boleh....