Wednesday, May 20, 2009

aku budak minang..


bukan bukan bukan
aku bukan budak minang
juz nk kongsi cerita ngan uols..
smlm sehari suntuk aku memerap lam library
kenkawan pakat cuti abih..
so saja la ingat nk pi pinjam buku..
aku jumpa buku koleksi aku budak minang
sapa2 yg suka baca gila-gila dulu
mesti tau citer ni kan
kartunis dia ujang..
aku kecik2 mmg dah kenal ngan majalah gila-gila ni
sbb kakak2 aku n abg aku mmg peminat gila-gila
kenkadang leh gelak sorang2 sampai keluaq ayaq mata
klu bc gila-gila nih

berbalik ke buku aku budak minang tu..
mula aku nk pinjam...tp pustakawan kata
buku tu utk rujukan jer..
xleh pinjam..klu nk kena bc kat situ..
sbb tu sehari suntuk aku dok bertapa kat situ
kekdahnya nk abih kan satu buku tu
lps abih bc rasa cam puas sgt..
yelah kan..cam mengimbau kenangan gitu..

ari ni klu ada masa nk sambung koleksi citer ACA plak
klu ada masa la...
nanti kata aku ngulor plak kan..

2 comments:

lily lotus said...

bestnya dpt membaca dgn sempurna!

sweetheart said...

huhmmg layan abes la..