Monday, June 29, 2009

kulim HEBAT hahaha

huh best
smlm berkesempatan gi nonton
transformer..
xngidam dah la laki aku..
selagi xtgk..dok sebut situ la..
so dah tgk ni..citer dia mmg mantop abih
puas leh tgk robot2 yg solid2 tu
ada rasa geliati gak sbb robot buat lawak
kewl huh...kasik bintang sket la yer
10 from 10 boleh

kulim skrg hebat dah ada shopping kompleks
nama shopping kompleks tu
KULIM LANDMARK CENTRAL
dah ada GIANT
sonok org2 kulim..
jem jln kulim 3 hari 3 malam
ngan aku2 pon terjebak
semangat nk abihkan duit
benda tgh baru..suma dok pi hurung tang tu
sok2 ni dah lama reda la tu...
baguslah kan nampak gah la sket kulim
sbb ada shopping kompleks kan..
xlama lg TESCO lak
wah...
smlm abah aku ckp sopping2 kat giant
abih dekat 300 huh beli apa la
mak ngan abah aku buat katering
maybe beli brg2 katering la tu..
nak promosi sket ni
sesapa yg nk order mkn
mak abah aku leh buat rojer2 k
dah la..meraban2 dah ni

bahan bukti..

2 comments:

ArELeEz said...

cam csi plak, ade bhn bukti bagai.. hiks..

leez pon dah tgk transformers tuh! tp, xbley nak minat la.. part lawak2 leez minat la. huu..

sweetheart said...

hehehe
oo dah tgk ekk
akak suke je transformer tu
hebat