Thursday, July 16, 2009

penantian

penantian itu satu penyiksaan
aduhhhh...








ececece..
ayat xleh blah..
bkn tggu apa pon
tgh tggu kasut yg aku order
dr kak syarliz..
bila agaknya nk sampai ekk
sabar sabar


pic dicilok dr page kak syarliz


p/s jgn pulak ada yg kata saya menunjuk ek
beli kasut pon nk boh lam blog..sukatilah kan
blog aku..ko ada..ahahahaha siru semacam ja ayat..

10 comments:

lynn_82 said...

kikiki...ish tak baik orang yang berperangsangka macam tue...

sweetheart said...

ops...
ada ke yg ckp camtu
ada kot no...

ArELeEz said...

crocs, ek? kalo purple kaler mesti lagik cun! he3..

lily lotus said...

cantik! simple...it's so u ;)

lynn_82 said...

Ader kot..tak tau la nak kata..wei cam lawa ja kasut tue...nnt kita pakai sedondon nak?

sweetheart said...

leez
asik pepel je ekk

lily
tq dear

lynn
ok jom..

adyra said...

comei comei aku dah ada satu dah pink color tapi hok ader riben kat atas soooo sweeettt

adyra said...

comei comeiii aku dah ada satu dah tapi hat color pink hat ada riben sooo swetttt

sweetheart said...

eah
wah sweetnya kaler pink
hihihi

Hayu said...

giler ah..crocs..aku pon nk gak la..huhuhu