Thursday, February 25, 2010

ma aban nk boh nyak...

 
skrg apa benda yg kita buat suma dia nk buat
ayat dia..ma aban nk buat..
dia sebut diri dia abg tp denga aban hik hik
dok sebut2 abg adiknya nun masih di kayangan..

klu mama vacum umah dia pon nak..
mama nk msk dia pon kalut nk buat jugak..
on lampu off lampu on kipas off kipas..
suma dia nk buat..apa sajalah..

isi minyak salah satu lah..
klu abah nk isi minyak dia pon kalut nk trun
dpt pegang pon jdlah kan..
jgn slh sangka plak ekk
masa amik pic ni abahnya ada kat tepi..
bkn dia je sensorang kat situ..

rajin terlebih la pulak..
satu je mama nk pesan ye afiq..
hrp2 rajin tu sampai besar na..
hihiihi...


1 comment:

ArELeEz said...

insyaallahh..