Friday, March 12, 2010

rojak tertonggek2

















buleh dak amik gambaq camni.
kira aci la kot..sbb segan plak nk amik
dpn muka org juai tu..


kejadiannya dah lama rasanya
lam 2 3 minggu sudah..
br ari ni nk hapdet kan...
org belah sini maybe tau la kan rojak tonggek ni

aku yg dah lama kat sini pon
inilah pestaim aku pi..
asik la dok mendengaq org cerita sajork..
so ari tu ada kesempatan nk terjah..

hik hik hik nk tergelak pon ada..
sbb yg mkn tu mmg suma tertonggek2
sbbnya takut kuah rojak tu menitik ataih baju kan..
itulah sebabnya nama rojak tonggek kot..

kuah dia mmg best pekat berkilat bersalut
klu kita cicah ngan buah tu..
sapa2 nk pi try..
nih nk gtau tpt dia...
dekat klinik kesihatan bagan na..
eh betui ka dak tak tau...
hihihihi..

6 comments:

"myheart"-abieyazaly- said...

salam...woitt x ajak aku ponnnnnn

deqja said...

aku kalau blk sbrg jaya mesti ajak laki aku p rojak tonggek.dia pun dok gila rojak tonggek.blk bln lps srh gak lkai aku ambik gambaq nak buh dlm fb@blog tp dia segan.hehehe..alih2 hg dah buh dlm blog.ok ler tu.sedap kan

lily lotus said...

ni kalau ada yang terbuang angin memang semua lari lintang pukang!

mariaariffbaby said...

sedap ker awak?
macam rojak petis ker?
ker rojak asma..

em, nyummy!

sweetheart said...

abiey..
asyik xdak ja..
cemana nk ajak..

ija
mmg sedap..

lily
ahaks..xmo xmo

maria
sedap le wak..
meh cni meh
kita belanja..

ArELeEz said...

oo.. rojak buah, ek! sodapnye..