Monday, November 15, 2010

anak ko ada..? anak aku je kot..

ari sabtu mmg dah gtau sesiap kat pak syed
nk bwk afiq pegi tgk dinosor kat jusco perda
pak syed kena keje ari tu..tgh ari br blk..
xpelah ahkak oke je..
elok tgh ari mak kol ajak mkn nasik skali
lg la bestkan..blk mkn umah mak..
abih mkn adik aku kol plak suh pi umah dia.
sdhnya sampai ptg br ke jusco..

hero aku ni plak xde can nk tido petang la..
sekali otw nk ke jusco terlena anak aku wei...
yg bestnya..lena sambil berdiri..diulangi uols..
lena sambil berdiri..anak ko ada..hehehe
anak aku je kot...


aku tgh ampu bdn dia takut jatuh..




















berdiri ok..berdiri..huhuhu anak mama...

4 comments:

deqja said...

memang dasyat afiq ni.anak aku pun xleh wat camtu.satu kelebihan utk anak hg

asnah58 said...

dah mengantuk sangatlah tu. Adui kesiannya.

ainnoraini said...

salam ziarah di ptg hari....

syeka sweetheart said...

eja
tulah aku kata anak aku je camtu

asnah
haah ngantuk sgt la tu

ainnoraini
salam..ya sila2