Monday, November 08, 2010

okeh..sila jatuh chenta sumaaaa

sabtu aku ramai2 g terjah jom heboh..
semangat ni bgn awai..xmo redah jem kekdahnya
rasa cam dah awai dah..sampai2 stadium..
dah ramai rupanya org..boleh camtu..
tp alhamdulilllah la kan..xjem la lg
bkn ada apa sgt pon..bdk2 muda syok la kot..
dah tua2 ni rasa bingit je dok kat situ..
tp yalah..sekali sekala merasa..
lps ni xyah pi pon xpa kot..

masa kat sana sempat la aku suh pak syed
snap2 gamba artis2 ada kat situ..
aku plak tgh melayan afiq yg majuk xabih2
nk mcm2 yg ada jualan kat situ..
sempat gak la bergamba ngan pembaca berita..
so sila jatuh chenta ngan gamba adyputra ngan shahjazle kat bwh..
gebu je aku tgk depa ni ahahaha

amacam ada yg jatuh chenta tak...
sorang lg hero malaya..


hehehe beriya2 nk bergamba kan..last2 afiq xmo layan

kecit je orgnya...nama apa ekk dia..



intan ladyana..ni pon tgk pinggang dia..alahai..kecit nau


gamba suma dr jauh je lah..ramai nau org selit2 je nk amik..

1 comment:

ArELeEz said...

name dia faralynna kak.. yg b'lakon dlm citer asmara tu kan?