Wednesday, January 05, 2011

cerita afiq saya..

ehehhee sdh ada hati mau updet..

since kulim skrg dah ada 'bekdonel'
klu lalu asik la afiq dok ajak pi
10 kali ajak sekali ja pi pon
ari2 pi pokai la abah
bkn nk mkn sgt pon
nk main je lebih
klu beli mkn utk dia..sdhnya
mkn kat umah jugak..playground tu yg penting..
sampai xmo blk2 punya syok dok lam tu..
tp mama ok ja layankan je selagi xmelebih2 kan
klu lebih konpem kena la...

ada anak yg super duper aktif mcm afiq ni
kena ada kesabaran yg super duper tinggi jugak..
tambah2 bila dia main ramai2
huhuhu sgt sedih bila ada yg mengadu
anak depa nagis sbb afiq buat..
ya ya sekali dua boleh thn
tp klu tiap kali asyik la afiq yg buat..
saya rasa saya plak yg nk nangis..uhuk..emo sungguh
sian jugak kat afiq..kdg2 dia yg asyik kena..
buat dia sebenaq nya nk puaskan ati org
tp ati kat dlm ni..huhuhuh tuhan ja yg tau..
mama mintak maaf yer afiq yer..

kdg2 kita rasa cam org xsuka plak ngan anak kita
biasalah saya ni mmg cpt terasa..
tp ingat pesan mak mentua saya..
sabaq ja lah..sbb dia dulu pon camtu..
kdg2 nangis seniri bila anak buat perangai
malu ngan org la kan..anak kita ni lasak nau..
tp yalah..sesungguhnya saya sgt2 redha dgn semua ni
mama tetap sayang afiq..ekekeke

oke letak pic afiq pose2 kat 'bekdonel'




6 comments:

lynn_82 said...

biasala syeka..budak kecik mmg kena byk sabor,tp tu la...tangan kita ni pun cepat ja nak nek...sian jugak kalau fikir...

apa2 pun... pandai afiq posing dah sekarang nie... hehe

syeka sweetheart said...

lynn
huhuhuhu
hang mmg memahami..

Aizura said...

salam,
hari tu ada terperasan awak kt mcD kulim.. :)

syeka sweetheart said...

salam aizura..
la ye ke..awat xtegoq..
hehe..

Aizura said...

hehe.. termalu lak nk tegoq..
sebab masa tu terlupa nama apa.. hihihi.. :D

ArELeEz said...

sape yg ckp tu? meh 'KAK' leez babap dia! ;P