Thursday, January 05, 2012

anak bujang sudah tadika..

hari ni dah hari ketiga anak bujang pi tadika
mama abah yang paling2 eksaited..
tak tau nk cerita cemana..
alhamdulillah first day hantaq afiq..
afiq rilek ja msk sambil babai2
dia pon nampak sgt eksaited nya..

hari kedua plak..masa gerak pagi2
cam liat sket nk bangun
siap bagitau afiq cuti la ari ni mama..
hihihi paksa jugak bgn..mandi..
tp muka mmg masam...
pak syed hantaq..nangih la plak
tp cikgu dah pujuk2 ok je..

hari ketiga ni pak syed kata merengek2 ja
ok kot..cuma dia liat sket pagi..
baru lgi kan tak reti nk sesuai lagi kot..

smlm masa tny hari ni buat apa kat sekolah
dia jwb belajaq ABC 123 hihihi
pastu cikgu bg benda cubit2 pastu buat bentuk2
ehehehee plastesin lettew...
dia kata lagi cikgu pesan xleh makan main saja..
aku tny afiq buat apa....afiq buat bola ngan cabai..
ahahahahaha kelas anak aku..bola tu ok la..
cabai tu..mana dpt idea buat cabai tak tau la..

oklah..sgt teruja anak masuk tadika..
sampai 2 hari aku amik cuti.hover kan..

1 comment:

ArELeEz said...

wah! dasat! sampai 2 hari coti! demi anak kan.. ;)