Monday, January 09, 2012

perlu ke pon nk kena berhimpun2 bagai
klu dia bebas sekalipon..
awak suma dapat apa
haishh buang masa sungguh
suka sangat nak susahkan org ye kamu
sana sini orang nak kena stenbai
jaga sana jaga sini
kalau dah keputusan tak ikut kehendak hati masing2
nak merusuh lettew..benci ahh

boleh tak..boleh tak
cer duduk dendiam je kat umah..
xpon yang keje tu xpyh susah2 kan diri
amik cuti sbb dia sorang je...
buang masa sungguh..
marah sungguh aku ari ni..
eceh...

1 comment:

ArELeEz said...

tau xpe..! sampai bile ntah nak bereformasi b'himpun bagai nih! yg sadis tuh, mostly org melayu, ok! kaum len relax jer dok diam2. ntah2 tgh b'sorak tgk 'kecelaruan' org melayu skang nih! bad image for malay tau! buleh jer if nak b'juang utk org melayu tp, bkn camnie caranya. b'himpun bereformasi bagai.. isk3..