Thursday, March 08, 2012

ok bersedia..eceh..

masa bersalin afiq dulu..
preparation mmg rasa cam dah tip top sgt
tp sebenaqnya dr segi material je
mental..memang zero..
yalah aku kan overweight mommy
bersalin ceaser..tak terpikir pon nk kena belah perut
tak bersedia sebenaqnya..mental tu..

dah lps tu..sakit2 perut kena belah
dah si afiq kuning tinggi plak
2 3 ari nk kena jaga kat wad kuning..
dalam keadaan perut sakit...
badan sakit..
tak bersedia jugak aku bab2 ni
mental tu..
sudahnya aku ni asyik la menangis..
mak mai tgk aku nangis..
abah mai tgk aku nangis..
pak syed mai tgk lagi la aku nangis..
kira dok sebut kat dia nak balik nak balik..

pak syed sampai tak tentu arah
bila si bini ni cengeng tak kira masa..
sian dia...sorry sayang..
yalah kan..mental dah set..
lps bersalin duduk kat umah..
mak jaga segalanya...
alih2 kena dok spital 2 3 ari..sbb jaga anak kuning
menangis je lah kejenya..

bila doktor bgtau boleh blk...
ya Allah rasa cam nk cium doktor tu
rasa nk lompat tinggi2 pny seronok..

so untuk kali ni
saya dah mentally prepare
yang apa2 pon akan berlaku lepas bersalin nanti
saya sedia..ececeh..sbb org kata setiap anak
lain kita akan rasa..asal anak sihat..
tu yang paling penting..
masa buat buku ri tu pon..
doktor dah booking kan pakar
semua sbb history bersalin afiq..
harap kali ni semuanya ok..
amin...

1 comment:

ArELeEz said...

leez doakan semoga sumenye b'jln lancar & selamat both mommy & baby. amin..