Tuesday, March 06, 2012

senyap sunyi rumah..
tak dak hapdet apa pon..
mood tengah swing...
asyik tak larat ja...

mengandung kali ni..
alah boleh thn..
masa afiq dulu..rilek je..
tak dak alah langsung..
mkn lalu..ada la pening2 sket..
tapi kali ni boleh thn jugak

pagi2 mesti muntah..
kadang malam pon..
sampai skrg..muntah masih ada..cuma kurang sket..
dari awal2 ri tu..

smlm kena minum ayaq gula..
huhu dlm2 byk2 benda masa mengandung
minum ayaq gula la aku paling lemah sekali..
tentu2 dah aku akan muntah..
herghhh xsanggup nk minum dah..
tp nk buat cemana kan...
overweight mommy kena la..
walopon aku xde kencing manis..

semua tu aku sanggup harungi demi anak..
ecewah..masa scan ritu dah nampak sket
kepala badan kaki tangan ..
huhu apsal syahdu je xtau lah..
tacing sungguh...rindu momen2 mcm tu sebenaqnya
yalah kan..afiq pon dah 5 thn...

semoga saya sihat sepenuhnya
sampai bersalin nanti..
dan tolong doakan saya dpt bersalin normal
yek..amin...

No comments: