Thursday, July 11, 2013

cuti cuti malaysia

cuti-cuti Malaysia lagi
kali ni percutian bajet saja
kita pegi yang dekat2
janji kat hotel ada pool
itu yg penting..
nak bagi anak bujang happy
dah lama dah janji nak bawak tidoq hotel
so mama abah pilih yang bajet2 je bang ye

kali ni kami ke bukit merah
tidoq dekat suria apartment bukit merah resort
beli pakej kat groupon rm99 je
the real price rm200 katanya
ehehehe

checkin cam biasa la kul 3
kami sampai around 4 centu
bukan jauh mana pon kan
Kulim ke bukit merah
mulanya nk wat seprais la kat abang
tp bila dia tengok mama dok berpacking2
dan2 tu dia kata mama nk bawak abang
tidoq hotel ka
ekekekke pandai sgt abang teka no
tak berenti asyik cakap
terima kasih mama abah bawak abang jalan..
ehehehe..terharu mama

sampai je dah kalut la dia nk mandi kolam
dok sibuk Tanya mama bawak dak baju mandi segala
simpan barang kat bilik salin baju
empat2 berkubang yang best tu org xramai lagi masa tu
terasa mcm ini pool ana yang punya
dah petang sikit baru ramai

happy sgt la muka anak dara tu dpt berendam

puas la anak bujang mama abah ni berempas no..






























dok rilek sat kat atas xleh lama sgt berendam..
















makan malam kami makan makan kat café resort je
mls nk keluaq dah
tp food xbest sgt..biasa2 saja..boleh la nk ilangkan lapo

tgh menunggu hidangan anak2 dah huru hara kelaparan
 
















lps makan naik ke bilik berehat..
anak2 dah keletihan sangat
maklum la kan petang tu dah sakan sgt
malam suma dah merehe org Kedah kata
sat ja pakat lena abih
Nampak dak permainannya kat situ
bagi anak2 letih kaw2
so mlm lena xjaga2
ahahahahahahahahaha ok xpayah nk gelak sgt
ayra mesti jaga jugak nak nenen satg

time for mama abah plak
senang sikit mama abah
nk berbicara dari hati ke hati eceh..
sekali sekala tukaq environment omputeh kata

oklah kan..anak2 happy
kita happy tgk anak2 happy
nanti2 bila depa dah besaq
momen ni semua la nk jadi kenangan yg tinggai
syukur..

lps ni pikir nk cuti2 kat mana lg
yang penting cuti2 bajet je..

timakaseh baca.

2 comments:

ArELeEz said...

cuti bajet pun ok jerr.. yg penting hati bahagia.. kan3..?? ;)

syeka sweetheart said...

leez
betul 3x