Thursday, July 11, 2013

day 2 ramadhan..

dah masuk hari kedua..
Alhamdulillah masih diberi peluang
untuk merasai ramadhan kali ni
ramadhan kali ni dah berempat
last year tgh sarat..
tahun ni anak dara dah ada
tp tak boleh tolong apa lagi
ehehehehe

semalam berbuka umah mertua
ondaway ke pasar ramadhan
jumpa abah..dia ajak berbuka skali
sokay lah..dekat je umah
klu dah berbuka umah mak abah ni
tau2 ja lah..suma dah tersedia
nk balik nanti dapat lauk lagi
Alhamdulillah

hari ni nak buka apa plak la..
ehehehe dah tua2 ni dah tak macam dulu
eksaited nk berbuka sampai membazir2
skrg ni asal ada makanan jadilah
xde nk beria sgt

oklah dikesempatan ini
saya nak memohon maaf pada semua
seandainya saya ada melukakan hati
dengan kata kata saya
semoga ramadhan kali ni
memberi lebih keinsafan

tima kaseh baca.

2 comments:

ArELeEz said...

happy fasting..! ;)

syeka sweetheart said...

ramadhan kareem..