Tuesday, April 10, 2007

cinta sayang...

hehehe br leh nak update...ingat mmg smlm nak update dah tp semalam demam le plak..so..mc! blk umah tido sepanjang hari blk honeymoon demam plak dah..hehehe honeymoon ker..
oklah nak citer pasai my last weekend..aku ngan hubby decide nak redeem baucer yg dapat masa family day ari tu tido kat cinta sayang sungai petani 2 ari satu mlm..so kami pi ari sabtu kul 12 check in..lps check in dah letak sumer brg2 kat bilik kluar g lunch plak..pastuh beli stok mkn sementara nak tggu mlm..segala megi, bun..ayor..mcm ler nak duduk lama..dlm kol 5 tuh hubby ajak gi mandi kat swimming pool kami pon gerak la kesana..tp aku xmandi pon biasalah kan rules dorang kena pakai swimming suit..konpem aku xmandi la..hubby sorang jer mandi..lps sdh mandi tu ingat nak ler ronda naik keta kuda..kat dlm tuh..dah dok tggu punya tggu kuda xsampai2 ari pon dah nak mlm dah..kami pon gerak la pi cari mkn mlm plak elok kuar tuh ada pasar mlm le plak..apa lagi singgah kat situ je la..beli nasik kerabu,ayam rempah,jagung,sate,soya 2 bungkus koteow lungguk..mcm nak mkn ramai..hehehe blk bilik dah maghrib buat apa yg wajib mkn..memandangkan kak ngah aku ada kat sg petani tuh hubby suh tepon depa jak mai..patut dia beli mkn byk..tp siap pesan lagi..mai saja xleh tidoq..hehehehe..aku pon call la cepat je depa sampai..riuh satu bilik tu bila depa ada..dlm kol 12 tuh pakat blk abih aku pon dah xlarat nak bukak mata dah sojuk banget kat bilik tuh..,pastuh esok tu kul 12 check out..

inilah biliknyer hubby tgh dok rilek2


pose nak terjun nih


aku lepak jer sambil tggu hubby mandi..


pose dpn bilik


boboy dr sampai till nk blk dok melompat
sampai termuntah2


pagi tuh lps bekpes saja jenjalan kat pdg golf


nilah keta kuda yg aku dok tggu tuh..xde rezeki la kot

No comments: