Monday, April 23, 2007

zombi kamping pisang..

last thursday...cam biasa..ari pes citer ni kluor.aku gi tgk dah ngan hubby sbb pagi la dah remind aku ari ni ada zombi..hehehe so aku isi borang kluor awai kami tgk show kol 3..aku book ticket awal2 lagik..takut penoh..tp xepnoh pon la..cuma ramai je umat yg nak tgk citer tuh..
citer di oke gak la..biasalah kan mamat khalid..meraban tak tentu hala..hehehe tapi sesekali tuh gamat gak panggung ngan gelak ketawa penonton..aku plak yg buat aku nak tgk sgt citer ni sbb ada awie ngan ac mizal..
aku start suka tgk depa dua ni dlm baik punya cilok..tu yg nk tgk zombi tuh..ternyanta xmengecewakan..ceeewah..
oklah pada sesapa yg nak release tensi2 tu gi la tgk citer ni (promo free ni)
malas lak nak citer pasai citer ni sbb aku saket pala..

blk dr tgk wayang singgah mcd makan mendalah ni..

No comments: