Wednesday, April 11, 2007

jangan pandang belakang!!!


last thursday...which is first day citer jangan pandang belakang ni kluor..aku pi tgk ngan hubby..blk keje jer trus pegi..kami tgk show 5.30..seram gila..citer ni..walopon antu dia nampak sgt cam digantung2 tp lakonan2 pelakon dlm citer tuh mmg seram especially opah si dharma..lakonan ruminah sidek..dah la muka seram...eeeee leh teringat2 gak la sampai blk..masa nak msk tgk citer tuh..kat poster dah warning dah..ibu mengandung ni xleh tgk tp aku nak tgk gak..pastu merasa la tgk citer tuh di balik tudung..hehehe okeh..nak citer part yg leh meremang bulu roma aku ni bila si dharma tu br sampai kampung dia..sampai pon dah mlm..si opah ni plak cam nyanyuk2 la..siap sound kat dharma lebih kurang cenggini la ayat dia.."ape burok beno kawan kamu tu dharma,rambut x bersikat..ngape xajak naik,"pastu siap gamit2 tgk kot pintu ajak benda tuh naik "marilah, marilah",pastuh senyum2 seram eeee meremamg bulu roma teman..oklaha pada sesiapa yg suka citer2 camni..elok la gi tgk sebab aku rasa ahmad idham berjaya menakutkan aku...heheheh chow.

No comments: