Tuesday, May 22, 2007

dinner at amandari restaurant...

smlm kan aku ad ckp nak gi dinner ngan hubby sempena besday dia tp xtau kat mana...lps pk punya pk..aku suggest gi round kat auto city juru..sbb tgk tempat tu cam happening jer..so lps maghrib aku kluar umah ngan hubby sampai sana lebih kurang kol 9 carik2 tempat tgk restaurant kat situ mak ai standard giler xmampu rasanya..last nampak amandari..which is aku rasa menu kat c2 oke la kot ngan pendapatan bulanan kami..hehehe bkn selalu pon kan..so decide dinner kat c2 la..kira oke gak la..makanan dia..aku order tomyam seafood, kerabu epal, ayam panggang tanjung,sayur kailan,ulam-ulaman...drinks plak aku amik guava juice hubby amik watermelon juice...njoy the meal sampai kol 10 pastuh reronda kat c2 then chow cendol..aduh kenyang giler..

menu yg di oder


pose dpn restaurant

No comments: