Thursday, May 10, 2007

n3 skali harung..

lama sgt x update bkn apa cuti panjang sgt..start dr 26 hari bulan yg pertabalan agung tuh sampai la minggu ni br mai reja..dah mai reja tu ingat nak update la..internet plak down..so ari ni br leh wat..
okeh...nakcerita sket sepanjang bercoti ni..26hb tu gi bukit merah..jenjalan ngan kenkawan hubby..lps bkt merah singgah zoo taiping..dlm kol 6 tuh bertolak blk kulim..
ada gak la pic2 yg sempat dirakam..


hubby pose atas boya



pose dlm air


dah siap2 nak gi zoo dr bukit merah



sebelum masuk zoo tuh lepak kat luar dulu makan2 bekal yang kitorang bawak


pose ngan burung kasawari..hehehe

ari ahad plak gi shoping2 kat queensbay mall png ngan keluarga mentua..letih tol ramai sungguh org..

sementara nak tggu adik ipar aku pegi test baju aku rehat2 dulu ngan ibu mertua..
sian dia lenguh kaki katanya..

esoknya plak pegi mandi air panas plak kat baling nuh..kolam air panas ulu legong baling..jauh kemain nak sampainyer..bertolak dr umah lps asar..sampai tu dok sat maghrib..aku xmandi pon rendam kaki jer tu pon letih ya amat..berpeloh satu bdn..
pegi ngan kakak ipar aku ngan anak buah..hubby mandi la..tp blk umah tido xsedaq diri letih sungguh..


sonok tgk bebudak ni berendam..sampai xmau naik..


ondaway nak salin baju sempat lagi pose.

centulah sedikit sebanyak coti aku diisi..

No comments: