Thursday, July 17, 2008

calar...

blk keje smlm cam biasa terus amik afiq..
sampai2 je umah Mak Na..
terus Mak Na cerita yg afiq luka..
masa nk mandi
xsempat nk pegang dia..
muka dia terkena besen lam bilik mandi tu
so...bercalar le muka si panglima tu..
xabih2 Mak Na dok mintak maaf ngan aku..
xbenti2 plak tu..sian plak aku rasa..
dia ingat aku nk marah ke apa kot..
dia nk jaga anak aku pon dah besaq rahmat..
act. aku xde la rasa apa2 pon
aku tau oke anak aku cemana..
alangkan dengan aku pon berpusing
lam bilik air tu..so biasalah kan..
neway inilah pes taim
afiq cedera..ceeewah..
biasalah org baik mesti dpt habuan kan...
so Mak Na xyah risau2 la...*mcm la dia bc blog aku nih*
okeh tunjuk sket calar ittew..


hahaha rambut berserabut jer..klu sikat pon xde maknanya..
lps tu jd blk cen2..

No comments: