Friday, July 11, 2008

hepi besday alya..

lama dah nk buat n3 ni sebenarnyer...
tp aku xde gamba..
so cam xbest la kan n3 besday xdo gamba..
aku xamik gambar pd hari kejadian sbb
kena jaga panglima ai la yu...
aktif semacam jer kan..
kang mcm2 benda plak nk tumpah la terbalik la..
phm2 la big baby ni mmg cen2..
so aku tggu kakak-ku anto gamba2 le
tp idak la anta2 pon punya lama dah ari kejadian ni
bz la tuh
so skrg dah ade gambo ok...
aku pon eksaited nk meng hupdet
gambo kek harus amik kan...
besday girl pilih sendrik

besday girl, mama n daddy dia...next year insyaallah tambah sorang lg...

hehehehe comot mkn kek

jemputan xdak sapa kami adik badik jer..
eh ada2..ibu aleeya..tp aku xde snap2 pon
gamba sbb mai lewat dah n xtingat nk bergambaran pon..
ptg tu..mak buat laksa...
pastu akak oder sate 200 cucuk pak syed tambah 100
pastu ada la yg ringan2 jajan2..
abah tlg baca doa..
pastu nyanyi2 lagu besday..
yg best nyer besday girl nyanyi paling kuat
wakakakaakaka lawak tau dak alya ni..
okeh Happy birthday to alya..

hepi time...burok muka aku..saje nk melayan anak2 yg ramai ari tuh..

muka tensen br bgn tido..lag pon mama dok kawai xbg buas

2 comments:

Diana Ishak said...

heppi besday kat baby alya.
len kali kalau buat makan2 tapi taknak ajak aku, toksah letak gamba kat sini tau. pasti aku mengumpat dalam diam. ngahahah

syeka sweetheart said...

wakakakaka.,
klu ko dekat tentu2 dah aku jemput nyer..nk gak tgk epal ijo ni in person..bila2 mai png rojer aku