Tuesday, July 22, 2008

touching oke..

gamba ni aku amik lps aku gi wat keje kat dapo..
kejadian di pagi ahad..
cam biasa la aku akan mandikan dia lps je dia berak..
bgn pg tu lebih kurang lam sengah jam konpem dia berak
so mandi2 apa suma..
buatkan susu sbb aku tau mmg dia dah ngantuk..
seblom mandi harus buat susu dulu sbb
nanti sng nk pakai kan pampers..
klu x jenuh mama nk kena wat bunyi mcm2
bunyi nyau la...*jd kucing ok aku.*
br panglima ni nk dok sengap time pakai pampers..
hadoi...
so lps dah sipa2 suma mium la susu kan..
aku plak dah tgk da nikmat sgt minum susu tu
gi la dapo nk mesin kain
skali mai dpn blk..dah terlena la plak...
siannya anak mama..lena sendiri xdan mama nk tepuk
pastu aku rasa cam sedih la plak kan
terlena sendiri siap leh bg botol tu berdiri..
sob sob sob *emo ok*
tp tido xsampai sengah jam pon..
dah bgn buat reja dah..
hahahahahahah

No comments: