Wednesday, October 14, 2009

Surat cinta hoccay...


-click for larger view-
hahahahaha..selalu aku dok dpt email ja
surat2 mcm ni..kali ni
anak sedara sendiri la plak yg tulih..

dah lama dah kakak aku cite pasai ni..
br smlm dia email kan
surat cinta la kononnya..
kakak aku jumpa lam bilik anak dia..
siasat punya siasat...rupanya..
anak sedara aku xbg pon..
br tulih ja xjd nk bg..
hahahahahaha

yang xleh thn tu..siap ada
love tu dr elok wat anak panah pecah2
putus cinta kan kekdahnya...
xsanggup nk teruskan perhubungan sbb kwn
pon suka kat si hafiz tu..last plak leh tulih bye-bye tu
BAI sajork.. hehehehe
haih la...pandai sgt aih..br darjah 3 rasanya..
klu cita kat tok dia..sure kena bebel nih..
ekekekeke
oklah BAI...hehehehe

5 comments:

Elyn said...

wakakakak lawak tul surat cinta budak2 zaman skang ni!!!

lynn_82 said...

ish..ish..pandai btoi bebudak skrang nih..dh pandai berchenta dah...aku rasa zaman kita dulu..kalau darjah tiga ni baru duk beringus gi hidung...duk melayan cerita jepun yang bola tampaq tue..apa ke namanya...? hang ingat dak? apa yang attack2 tue...hahaha... "OK BAI"

ArELeEz said...

'BAI2..' hua3..

Linda Iryani said...

pandai sungguh!!! tikah.. ingt zaman2 dulu no.. tp aku punya cinta dulu pun putus mcm tu gak.. tp aku dulu xda la tulih2 surat ni..

lily lotus said...

hihihi..dahsyat anak2 skrg