Monday, November 16, 2009

@cherita bertam



















dah kata kena tinggal kan..
blk dr kursus..pak syed ajak gi mkn
ahahaha klu xkena tinggal pon mmg dok mkn luar..
mithali dak aku..? peduliks..

oke kali ni weols ke restoran Cherita
lokasi kat bertam..dekat ngan kiosk bertam
jatuh cinta aku ngan restoran ni..
food adalah so-so sajork..
tp yg bestnya deko deko deko*nyanyi mcm lam iklan ek*
adalah best sgt....

konsep adalah jaman dolu-dolu oke..
waiter dia..pakai bj kotak2 tgn lipat
songkok tinggi..
yg waitress lak..berkebaya nyonya..

kat dlm kedai tu plak...suma brg2 antik je byk
ada almari lauk...yg net dia kaler ijau..
xtau la uols phm ke tak almari lauk.
tp dulu mak aku mmg ada almari tu..

then..ada tv lama,tepon,radio...
lagu lak dia psg lagu lama ja lah pon..
suma lagu2 yg ada lam pilem P ramlee
layan ok...sbb suasana dah ada...

pastu dia psg lak cite P ramlee
masa weols mkn cita pendekar bujang lapok..
mcm yg kita tau kan..
cita p ramlee ni tgk la 1000 kali pon..
gelak tetap gelak..
so suma yg dtg mkn suma hepi2 dpt mkn
n dpt tgk cita p ramlee..best pe kan...

food cam biasa la..berkonsepkan
kopitiam..dr nsik lemak,roti bakar2
western suma ada..ko order je..
dan aku order..
nasik lemak n nasik ayam 10 rempah
dua2 org kebulur nasik..























dia guna pinggan cen2..
aku suka sgt klu mkn guna pinggan tu...
sorila gambo blur2 je..yg ado..

6 comments:

ArELeEz said...

cam saloma bistro, ek?

sweetheart said...

leez..
akak xpenah ke saloma bistro..
ehehehehe

lily lotus said...

bestnya! sangat unik n kreatif owner dia...

sweetheart said...

lily..
haah sgt kretip

cik EPAL said...

macam sedap je makanan tu..
klik mister potato ;)

sweetheart said...

cik epal..
mmg sedap pon..
tq tq