Sunday, November 15, 2009

koayteow kerang yg mantoooppppp

















okeh..starting kasi tau kedai dulu..
lokasi kat market seberang jaya..
no kedai 41..kedai ni buka..
6 hari seminggu..ari rabu dia offday
ahahaha..klu xsempat nk mkn pg..

leh pi mlm..tp bkn kat dlm market dah..
kat luaq market plak
harga plak..kecik 2.50
besar 3 hengget

dan aku sajes lebih baik mkn yg besaq
sbb klu amik yg kecik xpuas..
koayteow dia plak ada lah
sgt mantoooppppp mmg mabeles.
ahh suka..teringat2 la plak

kepada kakakku..nanti hang blk
aku ajak hang pi na..
sbb aku tau hang suka kan...

rekemen pada yg suka mkn je la yer..
gerenti puas hati..puas hati..

6 comments:

Pocket said...

yang sebelah ngan mami juai capatti tu ka?
koeyteow depa memang sedap, pocket puun dok pi jugak,
kadang kadang laaa.. tak la slalu,

peh, tingat plak, ingat nak gi lah besok...
besok koeyteow kerang lagi jom!!

sweetheart said...

ha betoi la tu pocket..
ha jom..

MariahRohaini said...

wuih.... sedapnya... mesti nak pi carik gak ni... dan-dan tetiba teringat nak makan koew teow tn'g market glugoq... bilalah nak pi...

sweetheart said...

ahahaha kak
blk mai la..nanti kita pi..
slurpp sedap nya kotiau teng

zue said...

memang malatop ler kotiau kat pasar seberang jaya nih...
teringat plak zaman dulu mkn kat sana...
syeka biler u nak banjer i....

sweetheart said...

zue..bila2 pon leh blanje
meh la cni