Wednesday, November 18, 2009

kursus bahasa inggeris

kelmarin ngan ari ni..
2 hari kursus tu...
aku kena attend..
biasalah kan..klu dah start cuti sem ni
mcm2 kursus la ada...
xpe..ok je..best pe..
time ni la gak nk jumpa kenkawan dr dept
lain..leh sembang2 panjang2..

oke..untuk ari pertama..
weols diajar cara2 nk jwb tepon in a proper way..
sbb benda ni walaupon nampak remeh..
klu xreti mmg memalukan la kan..
best sgt..tambahan plak
penceramah yg suaranya tersgtla merdu..
suka.....

ari ni xtau la nk belajar apa plak..
okeh aku letak pic skek ekk

xleh nk upload pic plak..
okeh stop cni dulu

4 comments:

Elyn said...

kalo kursus mesti time mkn tu pack kan?? heheh itu yg besh tu!!

ArELeEz said...

blogspot mengong pg td. but, skang dah ok..

lily lotus said...

kalau i dgr suara merdu..mau terlena

sweetheart said...

elyn..
tau xpa..hahaha

leez
haah memang pon

lily..
uiks..jgn lena