Wednesday, March 19, 2008

bedak sejuk..

hehehe..best tak tajuk...bkn pe sebenarnyer nk citer pasai afiq je pon...
klu time nk amik dia tuh bedak sejuk 'selepung' jer.. dah la anak i ni ala2 putih gebu kan..hiks..terserlah sgt bedak tuh..ok je sebenarnye sbb 'mak na' kata dia mmg suka boh bedak sejuk kat budak2 dah biasa katanya...anak dia dulu suma dia buat cen2...anak dia ada sepuluh tau uols..dasat gak kan..tp skrg suma dah beso2..yg kecik kat umah tu cuma afiq je lah..
aku ni bersyukur sgt dpt org mengasuh mcm 'mak na' tuh..dia jaga afiq elok sgt..afiq pon klu nampak dia..bkn main gedik lagi nk pi..bkn pe kan sebelom ni dok pikir nak antar anak kat org cemana la kan..takut org tu jaga anak kita nak xnak jer..tp skrg rasa lega sgt..'mak na' mmg jaga afiq mcm anak sendiri xmcm anak org.
'selepung' dak muka dia hehehe

tgk la..manja je ngan 'mak na' dia

4 comments:

ESHAELYN said...

alah alahhhh comey bedak selepung..heheheh tp sat ja abih ilang lepas mak pak dia gomoi/cium...heheh

sweetheart said...

eshaelyn>>>hehehe mmg la pon..sat saja abih dah bedak dia..xdan lama mana pon..

viruspadu said...

hehehehe

kalu orang "berpengalaman" menjaga baby mmg mcm tu, mmg la dia letak bedak sejuk mcm tu hehehehe

tp yg bagusnya, dia jaga anak kita ngan baik kan

itu yg paling penting kan kan kan

sweetheart said...

viruspadu>>>haah itu yg paling penting sgt2..syukur